onsdag den 19. december 2007

Update!

Vi er kede af vi ikke har faaet updateret bloggen omkring vores fantastiske tur til Laos! Det skal nok komme! :)

Men dagen idag var jo oprindeligt der hvor søren og jeg skulle skilles. Det kan jeg så med glæde meddele at vi alligevel ikke skal!

For jeg tager sammen med Søren tilbage til Danmark. Vi lander i kastrup lufthavn kl. 9:20 d. 20 december.

Der er en del grunde til at jeg vælger at tage hjem nú istedet for d. 15 januar. Jeg mistede jo mit visa kort i Chiang Mai for en mdr siden, så at få penge ud fra den danske konto bliver ret besværligt efter søren tager hjem. Men vigtigst af alt, så er jeg overhovedet ikke "nede" over at skulle hjem til Danmark nu. Vi har oplevet så mange ting hernede og prøvet så meget, så jeg føler slet ikke, at det er trist at skulle hjem nu! Det jeg mangler af Thailand kan jeg glæde mig til at opleve næste gang jeg kommer hertil. Også savner jeg også jer alle sammen derhjemme, så at komme hjem til jul og nytår er jo heller ikke en dårlig ting! :) I hvert fald føler jeg at det er den rigtige beslutning, så det er en god nyhed jeg kan give, at jeg kommer hjem lidt tidligere! :)

Idag er vores sidste dag i bangkok, så vi vil skynde os videre og få ordnet de sidste indkøb.

Vi ses snart !

Knus tanker og kram fra Viktor og Søren.

PS. Vores galleri har været en "pain in the ***" .. det kommer nok først op at køre når vi kommer hjem til Danmark. sorry

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

I inclination not approve on it. I think polite post. Particularly the designation attracted me to be familiar with the sound story.

Anonym sagde ...

Amiable dispatch and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Thank you seeking your information.

Anonym sagde ...

теперь буду ваш блог. У вас +1читатель

Anonym sagde ...

Несмотря на кажущуюся простоту, регистрация в качестве ип требует соблюдение соответствующих норм и правил, поэтому вернее доверьтесь профессионалам, которые имеют практический опыт подобного рода. Если вы полюбопытствуйте, как оформить ип, вам ответят очень легко.… Квалифицированные юристы ООО "РЕГИСТРАТОР" возьмут всю процедуру оформления и регистрации вашей фирмы, на себя...

Юридические услуги - [url=http://www.registratorfirm.ru/openip/]оформить чп[/url]