onsdag den 7. november 2007

De første dage i Bangkok.

Vi har nu overnattet 2 gange i Bangkok. Dagen vi ankom blev brugt til infomøde, gåtur i området og spisning på en indisk restaurant som vi fandt rimelig tæt på vores hotel. Maden var ret stærk, selvom jeg (Søren) sagde det ikke skulle være stærkt. Det føltes som om der var sat ild til min mund. Viktor grinede bare, og nød åbenbart den brændende fornemmelse i munden =)

Vores første nat gik ikke særlig godt, for vi kunne ikke falde i søvn. Især havde jeg svært ved at falde i søvn. Efter at have ligget en times tid i sengen uden at være faldet i søvn, tog jeg ned og surfede på en af computerne på hotellet. Her var 2 engelske gutter, som heller ikke kunne sove, og ligesom jeg havde valgt at gå på nettet i stedet. De var meget hyggelige at snakke med. Men al internetsurfingen og snakken gjorde at jeg først kom i seng kl 5. Næsten morgen vågnede vi begge først kl 15!

Efter vores noget sene start på dagen, gik vi en lang tur ned til et udendørsmarked. Her fik jeg købt 3 t-shirts og 3 par tights, mens viktor nøjedes med en enkelt t-shirt og en skjorte. Vi fik virkelig set en masse specielle og mærkværdige ting på gaderne på vej ned til markedet og på selvemarkedet. Bangkoks 10 milioner indbyggere skaber et enormt liv i gaderne. Og der var stadig massere af mennesker ude, da vi tog i byen om nattet.

Efter en kort nattesøvn, morgenmad og lidt snak sidder jeg nu her foran computeren og skriver. Vi har købt en ekstra overnatning på hotellet. I morgen tager vi så sydpå til nogle af bountystrandene. Vi har forskellige steder vi overvejer at tage til, og skal lige snakke med guiderne om, hvilke steder de anbefaler på denne tid af året.

Mange knus og tanker til alle jer derhjemme
Søren

3 kommentarer:

shakespeare sagde ...

hej drenge .jeg kigger til jer hver dag.
pas på hinanden. kys og kram.
Shakespeare

shakespeare sagde ...

hej drenge. Her er lidt response fra
shakspeare. Jeg er så glad for at i har det godt,bare jeg var med.
jeg tænder for comp.en hver morgen, og er glad for at høre fra jer.

En lille kedelig ting til Viktor-Lou
Mette-mor blev indlagt igen igår.
jeg fortæller næste gang hvordan det går. Kys og Kram Camp nord Shakespeare

Anonym sagde ...

Hey viktor og søren, det glæder mig at høre i er kommet godt derned ad og har fundet ud af det, self. ville i det!
Vi glæder os til at i skriver noget nyt og har flere oplevelser som i kan dele med os.
Knus og kram fra 103.

Kys og kram fra mor håber i er kommet jer efter jeres jet-lag!!! og glæder mig til at høre om bounty-strandene...men er der egentlig internet der? ha ha

PS. Har bøffet et par bolcher viktor! =)