mandag den 26. november 2007

Koh Tao

Vi er lige ankommet til Koh Tao som ligger lidt nord for Koh Phangan, der hvor vi lige har været! Der kommer en længere update senere, men jeg ( Viktor ) vil bare sige tak for alle jeres hilsner og jeg har også svaret, som i kan læse her(nederst) .

Planen var godt nok at vi skulle til Cambodia, efter at vi var færdige på Koh Phangan. Men det blev ændret i sidste øjeblik og nu har vi besluttet os for at tage et PADI dykker certifikat, her på Koh Tao i løbet af de næste 4 dage.

Knus og kram fra os.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Heeeey Boyzzz.....

Ja så sidder jeg her med en kold øl i hånden og varmer op til FCK - BIF og hører infected - Deeply disturbed klokken 9 om morgenen og tænker på jer to drenge :) glæder mig sku til i kommer hjem så vi kan få fyret op under negle af vores privat parties, og hvem ved måske få en enkelt eller to til at brække sig ned af sig selv :P HAHAHAHAHAHA Hvordan har i det dernede drenge? Når ja lige en sidste ting, pappa skal være far, ja det var sku en smutter drenge, ej det er gas, øhm viktor, min bror er mega tændt på vores lille mission som vi har snakket om nede på Center Pubben :) SES homeboys.... Roger and out, MARTIN AKA. CAP.